Οι πολυτιμότερες αεροπορικές από το 2013 έως το 2022
Το γράφημα από την Julie R. Peasley δείχνει τα πιο πολύτιμα brand αεροπορικών εταιρειών από το 2013 έως το 2022, χρησιμοποιώντας δεδομένα από το Brand Finance. Κάθε επωνυμία αεροπορικής εταιρείας κατηγοριοποιείται επίσης ανά ήπειρο.
Μετά από δύο συνεχόμενα χρόνια υποβάθμισης, οι αξίες του branding για τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες άλλαξαν πορεία και αυξήθηκαν το 2022.
Οι αμερικανικές εταιρείες κυριαρχούν εδώ και καιρό στον χώρο των αεροπορικών εταιρειών όταν κατηγοριοποιούνται με βάση την αξία της επωνυμίας τους.
Οι American Airlines, Delta, United και Southwest εκπροσωπούν τέσσερις από τις πέντε κορυφαίες από το 2017, με τα εμπορικά σήματα τους να έχουν συνολική αξία 24,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022.
Company | Brand Value ($B) | Region |
---|---|---|
Delta | $7.3 | North America |
American Airlines | $6.3 | North America |
United Airlines | $5.5 | North America |
Emirates | $5.0 | Middle East |
Southwest Airlines | $5.0 | North America |
Air Canada | $2.5 | North America |
Air China | $2.4 | Asia |
Lufthansa | $2.3 | Europe |
China southern | $2.3 | Asia |
ANA | $2.3 | Asia |
Tην πρώτη θέση διατήρησε η Delta ενώ στη δεύτερη θέση φιγουράρει η American Airlines η οποία το 2013 δεν ήταν καν στην πρώτη 10άδα.