fbpx
Menu

ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Ακόμη κι αν έχετε κάποια αναπηρία ή περιορισμένη κινητικότητα, έχετε το δικαίωμα να ταξιδεύετε με αεροπλάνο, τρένο, λεωφορείο, πούλμαν ή πλοίο, όπως οποιοσδήποτε άλλος επιβάτης.

Για όλους τους τρόπους μεταφοράς, έχετε δικαίωμα σε δωρεάν βοήθεια στους τερματικούς σταθμούς και στο εσωτερικό των οχημάτων. Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί τη μεταφορά σας λόγω της αναπηρίας σας ή της περιορισμένης κινητικότητάς σας, εκτός αν υπάρχουν λόγοι ασφαλείας ή λόγοι που σχετίζονται με την κατάλληλη εξυπηρέτηση ή τον σχεδιασμό του οχήματος ή της υποδομής.

Στα αεροδρόμια, υπάρχουν εξαιρετικές εγκαταστάσεις για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Πιο συγκεκριμένα, το αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος” έχει σχεδιαστεί με εστίαση στην προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρίες. Εκεί υπάρχουν ειδικά σημεία στάθμευσης που διευκολύνουν την πρόσβαση. Επιπλέον, μπορείτε να πλησιάσετε το αεροδρόμιο δωρεάν χρησιμοποιώντας το προαστιακό. Ένα αξιοσημείωτο στοιχείο είναι Ϸυπάρχουν έξι σημεία όπου το προσωπικό του αεροδρομίου παρέχει απαραίτητη βοήθεια. Επίσης, στα αεροδρόμια “Ελ. Βενιζέλος” και “Κ.Α.Θ. Μακεδονία” δίνεται προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία.

Όσον αφορά τις αεροπορικές εταιρείες, είναι σημαντικό να ενημερώνουμε πάντα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, καθώς μπορούν να μας βοηθήσουν σημαντικά τόσο στο αεροδρόμιο όσο και μέσα στο αεροπλάνο. Γενικά, όλες οι αεροπορικές εταιρείες παρέχουν καροτσάκια και μηχανήματα ανύψωσης για τη βοήθεια των επιβατών με αναπηρίες. Οι σκύλοι-συνοδοί των ατόμων με αναπηρίες συνήθως δεν πληρώνουν εισιτήριο και επιτρέπεται να βρίσκονται στην καμπίνα του αεροσκάφους. Επιπλέον, πολλές αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν ειδικά γεύματα για τους επιβάτες με διατροφικές περιορισμένες ανάγκες, εφόσον έχουν σημειωθεί αυτές οι ανάγκες κατά την κράτηση του εισιτηρίου.

ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ

Όταν ταξιδεύετε με αεροπλάνο, έχετε δικαίωμα σε δωρεάν βοήθεια, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει:

1. Βοήθεια με τις αποσκευές σας.
2. Βοήθεια κατά την επιβίβαση και αποβίβαση από το αεροσκάφος.
3. Βοήθεια κατά τη διάρκεια της πτήσης και κατά την παραμονή σας στο αεροσκάφος.
4. Υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης, εάν ταξιδεύετε με σκύλο συνοδείας.

Για να εξασφαλίσετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, επικοινωνήστε με την αεροπορική εταιρεία, τον πωλητή του εισιτηρίου ή τον ταξιδιωτικό πράκτορα τουλάχιστον 48 ώρες πριν από το ταξίδι σας. Εξηγήστε τι είδους βοήθεια χρειάζεστε και αν ταξιδεύετε με σκύλο συνοδείας. Αυτοί θα σας παράσχουν επίσης συμβουλές σχετικά με το αναπηρικό σας αμαξίδιο ή άλλη συσκευή κινητικότητας και, ενδεχομένως, για τις μπαταρίες τους.

Αντίθετα, η αεροπορική εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να σας παρέχει βοήθεια για τη λήψη του γεύματός σας ή των φαρμάκων σας κατά τη διάρκεια της πτήσης. Εάν χρειάζεστε βοήθεια αυτού του είδους, για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια πολύωρων πτήσεων, η αεροπορική εταιρεία ενδέχεται να σας ζητήσει να συνοδεύεστε από άλλο άτομο.

Η αεροπορική εταιρεία δεν μπορεί να σας αρνηθεί την επιβίβαση λόγω αναπηρίας ή μειωμένης κινητικότητας, εκτός εάν το αεροσκάφος είναι πολύ μικρό, υπάρχουν ανησυχίες για την ασφάλεια, ή υπάρχουν κανόνες ασφαλείας που εμποδίζουν την αεροπορική εταιρεία να σας μεταφέρει.

Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τη βοήθεια που χρειάζεστε όταν ταξιδεύετε με αεροπλάνο ή σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του εξοπλισμού κινητικότητάς σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τους αρμοδίους του αεροδρομίου ή την αεροπορική σας εταιρεία.

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. View more
Accept
Decline